Vil du være vår arrangements ansvarlig for sesongen 2023-2024?

Leira IL Håndball søker etter en arrangements ansvarlig.

Vi ønsker en person fra foreldrene eller foresatte som kan ha ansvar for innkjøp til hvert arrangement som Leira IL Håndball arrangerer.


Arrangements ansvarlig skal ha ansvar for innkjøp og supplering av kioskvarer igjennom sesongen. Opprette og vedlikeholde klubbens kiosk instruks. Rollen skal også ha ansvar for meny i kiosken og Vipps plakater til kiosken. Lagleder på hvert lag skal kunne hente utstyr fra arrangements ansvarlige når det enkelte lag har arrangement.

Hvert lag skal være ansvarlig for sitt arrangement. Med det menes organisering av kiosk, sekretariat, eventuelt dommere og fair play vert.

Synes du «stillingen» er interessant, ta kontakt med:
Sigrid Marie Rundbråten, styremedlem på telefon 91844525, eller på sigridmberge@gmail.com
Øystein Engelsen, leder i Leira IL håndball på telefon 99108805, eller på leder@leirail.no